close
already...
 
half has been passed...
i know that i'll gonna miss all about this
all the sour, all the sweet, all the bitter, and all the spicy
 
但重點是讓我順利survive過March吧!!!!!!!!!!!!!
天哪 明天要錄role play 下拜二presentation 下拜三交IMC report
喔買嘎喔買嘎喔買嘎
上帝我拜託你一定要救我!!!
拜託 請賜我無敵霹靂多的智慧聰明 讓我又快又好的完成所有事情!!!!!!!
Simple, I just need manymanymany MIRACLEs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
God, plz help!!!
 
 
嘴巴破個拇指大的洞 痛徹心扉 只能吃流質
poor me... undefined
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    princesscin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()